sunnuntai 13. huhtikuuta 2008

En sitten pukeutunut tänäänkään

Sen sijaan olen kuluttanut leijonanosan päivästäni lukemalla toisten ihmisten ajatuksia ja kokemuksia niitten blogeista. Olen myös löytänyt ihan uuden blogien alajaoksen: kaukorakkausblogit. Löysin ainakin kolme, joissa käsitellään enemmän tai vähemmän pääasiallisesti kaukosuhteita, jatkuvan ikävän kanssa elämistä sekä rakkaan luo reissaamista tai siitä haaveilemista. Samalla mulle tuli voimakas halu hankkia taas amerikkalainen poikaystävä, siinä oli kuitenkin muutamia aika mukaviakin puolia. Onneksi pääsen sentään edes siihen maahan täsmälleen viiden viikon kuluttua - ja siellähän on taas kaikki mahdollista...

Olin jo ihmetellä, miksei mulla ole oikeastaan minkäänkokoista krapula-angstia tänään. Mutta eihän se ihme ole: siihen on olemassa selvä syy, ja sillä syyllä erisnimi. Huoh.


I found my legs when you stood by my side
The air around you makes me high
'Cos I'm ravenous for your love
I got back up when you held out your hand
the boy you see you understand

- Danko Jones: Ravenous

Ei kommentteja: