lauantai 28. helmikuuta 2009

Tunnenksmä sut jostain?

Rohkaisin mieleni ja menin blogimiittiin. Ihmiset olivat mukavia ja ystävällisiä ja tekivät suorittamastani ihmiskokeesta täydellisen: itse en vaihtanut paikkaa kertaakaan koko illan aikana (kun en uskaltanut, olisin vaikka voinut joutua jonkun sellaisen viereen, joka ei olisi minua siihen halunnut) ja silti myötämielistä juttuseuraa riitti miltei koko ajaksi. Juttelin ainakin Just Sopivastin, Virkanaisen, Mari Koon, Eko-Matin, Rappiotädin ja Qimkin sekä sen yhden miehen, jonka nimeä en pahoiteltavaa kyllä vieläkään muista, kanssa. Tämän lisäksi näin ainakin Turistin, Kriisin sekä Skitsiksen (?) ja monia, monia muita. Harmillista, että olin liian kanuunainen jäädäkseni pidemmäksi aikaa.

Tänään sain useilta tahoilta vahvistuksen sille, että eilinen oli kuin olikin kiva eikä anteeksipyytelyyn ole aihetta. En ymmärrä miksi nykyään aina krabbiksessa herätessäni luulen tietäväni pilanneeni kaiken ja kaikkien tämän johdosta vihaavan minua. Onneksi näin ei useinkaan ole todellisuuden laita.

3 kommenttia:

Mari Koo kirjoitti...

Oli tosi kiva tavata, uudet naaman miiteissä ovat enemmän kuin tervetulleita!

Tosin taas tuli olo, etten ollut mitenkään erityisen säkenöivästi parhaimmillani, joku ihme väsymys ja nuutumus ja mitä lie. Vaikka siis sitä krapulaa ei ollutkaan minulla :)

Katos, tuo sanavahvistus alla sanoo "halith" :D

Mierolainen kirjoitti...

Oot aika rohkea! Mä en kyllä tollaiseen lähtisi ilman vahvaa alkoholipohjustusta. Ja sittenhän se onkin ihan sama, että onko siellä vai ei. Voi vaikka ihan yksin kotonakin huudella.

Tinttara kirjoitti...

CODE RED! CODE RED! On ihan ok :)