lauantai 28. helmikuuta 2009

Taivas on juoppojen kapakka

Kenties mukavinta pääntyhjennysajanvietettä on istua samassa ravintolapöydässä kovaäänisten, juomalle ja huonolle huumorille persojen, nauramaan valmiiden ihmisten kanssa. Eilen Loosessa oli koolla perinteisten Nuun ja Mieron sekä Panun lisäksi vielä Kiisselikin ja meteli oli sen mukainen. Itku pitkästä ilosta, sanoo vanha kansa: niinpä moninaisten vaiheiden jälkeen (joihin liittyi neitsytmatka Mieron kotiluolaan, mahdollisesti Darkiside-niminen baari, vanha kunnon Peikko, pientä pussailua, kyyneleitä ja lopulta paha olo) päädyin tähän, bloggaamaan pahoinvoivana ja tärisevänä. Ettei ihminen tähän ikään ole oppinut, että kun juo alkoholipitoisia eväitä tyhjään vatsaan, paljon ja hanakasti, niin huonovointisuushan siitä seuraa. Ettei sitä ole vielä tähän ikään oppinut, se on jo jotain.

Toivoisin, että minulla olisi jotain uutta kerrottavaa tai edes jotain sanottavaa. Ei oikein tunnu olevan. Ulkona on mitä helein kevättalvinen päivä ja minä suunnittelen masentumista.

Illalla olisi blogimiitti, jonne kernaasti mielisin. Uusien ihmisten tapaaminen on kuitenkin aika jännää puuhaa, joten en ole vielä ratkaissut, tohdinko.

3 kommenttia:

Mierolainen kirjoitti...

Kiitos vielä hyvästä reissusta! Oli ihanan veikeätä vaikka sitten mun pitikin lähteä. :(

Takaisin Kallioon kirjoitti...

Äh, harmi että olen näin maa- ja paikkakuntarajoitteinen niin en pääse sulle saattajaksi. Muuten oisin vetänyt sut mukaan vaikka väkisin. Voit kyllä sanoa kaikille että sä oot mun suojeluksessa jos ne yrittää jotain. :)

panu kirjoitti...

Musta on kiva kun mua kutsutaan perinteikkääksi (eiku perinteiseksi?). Meillä oli muuten oikeasti hyvä Loose-ryhmä .Sori kun feidasin, mutta koska mä istun viikot kämpillä ja esitän tekeväni töitä, mä en suostu poistumaan kämpille tekemään mitään muuta kuin asioita, joita ei ole mahdollista tehdä julkisella paikalla:)