sunnuntai 16. marraskuuta 2008

When you are with me, I'm free, I'm careless, I believe

Sain seuraa ja pääsin baariin. Tuloksena oli paras ilta pitkiin aikoihin: tärkeitä ihmisiä, mielekkäitä keskusteluja, livemusaa; Vogueita, Bloody Maryja ja skumppaa; sydämen uuteen rytmiin pyöräyttäviä tekstareita. Langetin yhden ystävän, enkä edes ole pahoillani. Melkein herätin toisen, eikä sekään haitannut yhtään. Itketin yhtä, mutta hyvällä tavalla. Kaipasin Erästä, mutta sellaisella toiveikkaalla ja melkein iloisella haikeudella.
Kaikki oli taas hetken miltei täydellistä. Näitä hetkiä on viime aikoina taas ollutkin hämmentävän runsaasti, ja haluan sanoa sen ääneen, etten unohtaisi.

Tänään minulla on vanha kunnon grönholm, oikein sellainen äreä, paranoiaa ja pyörrytystä aiheuttava. Lääkkeeksi syön Pågenin cremetäytteisiä muffinsseja, Estrellan Grain Delight -sipsejä ja Lordi-namuja sekä luen Lehteä ja nauran ääneen.


Lähettäkää minulle kirjoja,
jotka päättyvät hyvin,
sillä kerran myös
meidän tuskallinen rohkea tarinamme
päättyy hyvin

- Ultra Bra: Lähettäkää minulle kirjoja

2 kommenttia:

Mierolainen kirjoitti...

Kiitos hyvästä illasta! Lankeaminen on hyvin hienoa, varsinkin noin äärimmäisen mukavan naisen ansiosta. Mulla oli aamulla pitkästä aikaa hedari mutta siitä pääsi aika kivuttomasti eroon.

Sanavahvistuksena on amerikkalainen epäonnistunut autotehdas: flopar

Kesäminkki kirjoitti...

kiitos itsellenne! mulla on edelleen hedari, siitä ei pääse eroon eikä se ole kivutonta. mutta ei haittaa! sen hankinta oli täysin tämän arvoista!