tiistai 18. marraskuuta 2008

Get Ur Freak On

Haluaisin kirjoittaa kriittisen ja vimmastuneen bloggauksen siitä, miten tänään olen kuunnellut Maria Menaa ja Martha Wainwrightiä ja kummastellut, mikä tämä vihaan itseäni niin kovasti ja äiti, se on sinun syysi! -agenda nyt oikein on; haluaisin sanoa, että isot tytöt, lakatkaa poraamasta ja alkakaa tehdä asialle jotain! Elämä on sitä, mitä teet siitä, mitä sinulle on annettu! Jokainen on oman onnensa seppä! Ota vastuu itsestäsi ja elämästäsi!

En jaksakaan.
Kerronkin sen sijaan yhdentekeviä sattumuksia yhdentekevästä arkipäivästä yhdentekevässä elämässäni.

Maalasin tänään Reinon huonetta toimistolla. Käsilleni pikkuruisina pisaroina roiskunut anilliini maali sai minut näyttämään sikotautiselle, minkä seurauksena ihmiset väistelivät minua raitiotievaunussa ja salilla (jossa muuten jaksoin tehdä melkein yhtä hyvin kuin ennenkin ja fuskasin vain ihan hiukan, huolimatta kolmen viikon tauosta. Jee, meitsi! Heti tuntuu, kuin pulskastus olisi pysähtynyt.).

Kotiin tultuani havaitsin vuosien takaisen tuttuni, Sveitsiläisen Huumepoliisin ottaneen yhteyttä. Serkkunsa pelaa ATP-tasolla tennistä ja on kuin sattuman kaupalla Helsingissä tourneella. Minua pyydettiin seuraneidiksi tälle ulkomaalaiselle urheilutähdelle - kotisivunsa kuvagallerian tarkastettuani tuskin luulen kieltäytyväni puhelimen soidessa. Hei vaan pojat...

Tästä täytyy tulla loppu. Minun pitää jälleen hankkia itselleni elämä. Olihan minulla kerran ystäviä, mielekästä tekemistäkin.
Njäh, toisaalta. Entä jos puhelin soikin juuri silloin, kun yritän elää?

4 kommenttia:

nuunis kirjoitti...

kivat pojat soitelkaa :D

mä käännyn kohta, ellen oikeastaan ole jo kääntynyt täysin turhanpäiväiseksi arkisekabloggaajaksi. toivottavasti panu tulee jossain kohtaa taas pelastamaan mut pulasta.

Mierolainen kirjoitti...

...ja foto ois plussaa!

Mä oon kääntynyt jo aikoja sitten turhanpäiväiseksi ihan kokopäivätoimisesti. Mutta ei anneta sen haitata, ainahan voi alkaa ryypätä ja kännissä kuvitella olevansa edes etäisesti hyvä ja tarpeellinen.

Sanavahvinteena on naispuolinen juoppolalli eli winess.

Tinttara kirjoitti...

Ja hienosti maalasitkin <3 !

Kesäminkki kirjoitti...

pienoa :D

mä kuvittelen selvinkin päin olevani mieron mainitsemia asioita. sitten yritän blogata, ja huomaan olleeni väärässä. sitten auttaa se ryyppääminen.