keskiviikko 5. marraskuuta 2008

Haastemies kolkuttaa aina kuudesti. Laukeavalla.

Nuu haastoi minut listaamaan tämän hetken mielivaltaiset lempiasiani, ja näin minä teen, näin minä teen, ja minä osaan hommani täsmälleen! *hyräillen*:

1. onnellisen jännittynyt aavistelu ja hellyyden aiheuttama sanattomuus (tunnelmat)
2. Kings of Leon ja The Misfits (musiikki)
3. maalaaminen ja pussailu (tekeminen)
4. Heidi Klum -teepaita ja kiiltäväpintainen, hieman venäläisen uusrikkaan slalomtakkia muistuttava lyhyt ja tiukka untuvatakki (vaatteet)

Kas, tulinkin valinneeksi osin samat kategoriat kuin minut haastanut tahokin. Ehkä se ei haita.

Kummallista, miten yksi ainoa puhelu saa koko päivän värin muuttumaan neutraalin siniharmaasta sellaiseksi hieman hempeään pinkkiin taipuvaksi riehakkaan auringonkeltaiseksi. Kohta lähden kaupungille ostamaan elektroniikkatarvikkeita sekä kenties kirjallisuutta, sitten menen kotiin haaveilemaan lisää.

Ai niin, pitikö haastaa. Haastan Reinon, Eelan ja Lauran. Saataisi vähän ulkomaan perspektiiviäkin tähän!

3 kommenttia:

Mierolainen kirjoitti...

Miltei pystyin pitämään itseni aisoissa mutta... The Misfits. ;)

Sullahan on ihan hullu karaokepäivä menossa: Laulat täällä ja Nuuniksen kommenteissa!

Kesäminkki kirjoitti...

oh, kiitos! niinhän se tosiaan menee, minä ruoja!

joo, mua laulattaa. saattaa olla että bloggaan tänään vielä toistekin kun on niin herkässä tuo hyräily :)

Anonyymi kirjoitti...

AIVAN nappiin kuvailtu toi sun takki, ja mustakin se on aivan ihana! :)