lauantai 31. toukokuuta 2008

Too much candy gonna rot your soul

Suomi, tuo toimivan bussiliikenteen, vaitonaisten ihmisten ja ksylitolipurkan maa!
Saavuttiin muutama tunti sitten, mä olen valvonut käytännössä kohta puolitoista vuorokautta putkeen ja syytän siis tekstin mahdollista epäkoherenssia siitä. Nyt olis ääkkösetkin taas käytössä, mutta on jotenkin kamalan vaikea muistaa niiden sijaintia ja merkitystä. Y-ri-tän ä-lyt-tö-mäs-ti.
Joo ja kiitos kaikille teille, jotka olitte kentällä vastassa! Ei olis tarvinnut niin sankoin joukoin tulla, kreisii sekoiluu hei!

Mun piti tehdä tästä yhteenvedonomainen läpileikkaus niin amerikkalaisista kuin siitä niiden maasta ja kulttuuristakin, mutta musta tuntuu etten oikein tajua mistään mitään juuri nyt (mikä ei kenties eroa normaalitilasta mitenkään, mutta tuntuu omituiselle), joten ehkä jätän sen vaikka huomiselle.

Ripustin äsken kaikki uudet hankintani kaappiin, laitoin tuliaispussukat riviin, pirskottelin suihkun jälkeen uutta hajuvettä ylleni ja koetan kovasti olla ahdistumatta. Tuntuu vain, että tajusin vasta äsken, miten pahasti olenkaan mennyt ylivelkaantumaan valtameren takana. Lisäksi mun pitäisi tästä vähitellen suoriutua töihin kyetäkseni joskus nostamaankin itseni tästä suosta, ja näin kolmen viikon sairas- ja parin viikon kesäloman jälkeen se tuntuu jotenkin aivan utopistiselle ja vaikealle ajatukselle. Sitten tsekkasin äsken mun kameralla otetut reissukuvat läpi ja nyt en osaa päättää, mitä niistä laittaisin esille ja minne. Uhhuh.

Aion poiketa duunimatkalla Filmtowniin ostamaan jauhiksia. Ja sitten en mä kyllä tiedä, mitä siellä töissä ajattelin tehdä, mutta sen jälkeen sitten haluan katsoa mun ohjelmia tallennuksesta, erityisesti Gossip Girliä kerta saatan tunnistaa kuvauspaikkojakin nyt.

Niin ja tein linjanvedon: laitan tänne maisemakuvia ja sellaisia yleisotoksia niille, jotka ei pääse Naamakirjaan. Sieltä löytyy sitten niitä naamallisiakin kuvia sellaisille, joille ne kuuluu. Okei, yksi vaikea asia vähemmän. Ehkä tää tästä vielä.

Tykkään kovasti Kinksien Lolasta juuri nyt, ja haluaisin hirmuisen paljon tanssimaan uudessa kimaltelevassa paljastavassa topissa, uusissa megakireissä ja pepun hurjan herkulliseksi tekevissä farkuissa ja uusissa hävyttömän makeissa niittisandaaleissa, huulissa uutta purkantuoksuista huulikiiltoa ja solisluilla uutta huumaavan ihanaa hajuvettä:

Well we drank champagne and danced all night
under electric candlelight
She picked me up and sat me on her knee
and said: "Dear boy, won't you come home with me?"
Well I'm not the world's most passionate guy
but when I looked in her eyes
well I almost fell for my Lola,
Lo-lo-lo-lo Lola, Lo-lo-lo-lo Lola...

Niin ja ne kuvat mä laitan ihan omaan bloggaukseensa, ne on tuossa ylempänä tällä sivulla. Niitä on paljon, kun mä olen huono karsimaan.

Ei kommentteja: