maanantai 3. joulukuuta 2007

Kansalaiset! Kylvettäkää lenkkareitanne!

Jos henkilöllä on ollut puoli vuotta käytössä vaaleahkot SuperStarit, on utopistista kuvitella, että niistä olisi mitään mahdollisuuksia saada jynssättyä irti kaikkea sitä katupikeä ja muuta matkan varrella tarttunutta törkyä. Mä en tätä tajunnut aiemmin, ja nyt ajattelin jakaa karttunutta viisauttani. Ettei muiden tarvitsisi tehdä samaa virhettä. Peskää niitä, peskää ja rakkaudella vaalikaa. Pysyvät kivemman näköisinä.

Se paljon mainostamani lahja saapui tänään saaden mut hykertelemään. Se on mainio! Toivon asianosaisen osaavan arvostaa sitä yhtä paljon kuin mä itse.

Yhtäkkiä mun stereoiden oikea kajari on mykistynyt tyyten. Eihän se käy! Ei nyt, kun mulla on bileet enää 48 tunnin päässä! Voih.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Voi EI! Pitääkö mun nyt sit tulla sinne kuolaamaan melodikaan Edamin soitaessa kuuluisaa munakelloaan? Kyllähän jotain muzaa on saatava! On-on-on!

Paitsi jos tulee monta kaljua miestä, niin niiden kalloja voidaan kilkutella kuten Kummelissa ikään :D Hehee..

Daalis