perjantai 1. elokuuta 2008

I kissed a girl and I liked it

Katsoin tässä taannoin Veronica Marsin kolmoskauden sen jakson, jossa Veronica pyrkii soluttautumaan yhteen frat houseen ja tekee sen vetämällä surrority-bileissä "megapleksit" ja tanssimalla "eroottisesti". Tässä kohtaa sen oma voice over toteaa jotenkin, että kahdeksankymmentäluvulla oli Locomotion ja ysäreillä Moon Walk, ja että meillä kaksituhattaluvun nuorilla on lesbotanssi.
No, uutisväläys teille, kaksarit: ainakin alati trendien kärjessä tepastelevassa Lohjassa tanssittiin lelleä jo yhdeksänkymmentäluvun lopulla. Että ei mitään uutta sillä saralla(kaan).

Useinhan on niin, että jos joku henkilö on kovin kaita ja nälkäisen näköinen, sen pää vaikuttaa suhteettoman suurelle. Eilen mä järkeilin, että jos vain föönaan tukkani törkeän isoksi, joku saattaa optisessa harhassa kuvitella mua hieman hoikaksi. Taisi se toimia, tai sitten se oli se mun bosatoppi. Kuitenkin: jee, meitsi!

Tämä ei ole muotiblogi, enkä minä ole muodikas. Kuten olette saattaneet havaita. Sen kerran, kun minun ug-tulppani ilmoittelee olemassaolostaan, katson kuitenkin välttämättömäksi kuuluttaa siitä. Kävin tänään ostoksilla My Cup of T -paitakaupassa, enkä voi olla suosittelematta sitä ihan jokaiselle - ei vähiten siksi, että Ari on aina ollut hirveän herttainen ja kiva enkä toivo sille kuin hyvää.

Sitten ostin Junttilasta uusia kynsilakkoja ja lakkailen nyt kynsiäni kesäisen räikeiksi. Tänään myös hyvin moni asiakaspalveluhenkilökuntaan kuuluva on ollut mulle hurjan mukava ja hymyilevä ja sillä tavalla... hyväntuuliseksi tekevä. Aurinkokin paistaa taas, ja vaikka Kelloseppä saattaakin potea vielä eilistä (syytä ainakin on, luoja ja minä hänen silminnäkijänään tiedän), mä olen tänään miltei voittamaton enkä lannistu ollenkaan. Iso-Roban Makuunista oli salmiakkijauhikset piilotettu kun oli kuulemma niin kuuma, mutta löysin uuden suosikin ja sen nimi on Tiikerihai ja se on vaahtokarkki. Ja nam.

Sitä paitsi nyt on vasta perjantai, ja minulla on lomaa vielä yhdeksän kokonaista päivää. Tällaisena hetkenä tunnen itseni onnenmyyräksi.

5 kommenttia:

nuunis kirjoitti...

vitsit miten melskeitä nuttuja tuolla! meikämanne mennee sinne törsään joskus.

Mierolainen kirjoitti...

Mä luin tän merkinnän yöllä ja muistan olleeni pettynyt noihin t-paitoihin. :(

Onko tänään juhlintaa? Oon vissiin tulossa kipeäksi joten pitää juhlia varastoon.

Sanavahvistuksena uusi, paksu suklaakiisseli: mombl

Kesäminkki kirjoitti...

myös mun mielestä nuo nutut on aivan ässän melskeitä, ja jos on väärää mieltä asiasta, voi olla ettei pääsekään juhlimaan meidän kanssa :D

Anonyymi kirjoitti...

Aluksi kiitos My Cup of T putiikin linkistä.
Loisto putiikki oli kun tänään pääsin käymään.
Valikoimaa löytyy laidasta laitaan, joten jos ei tuolta löydy niin kannattaa heittää villatakkia päälle ;)

Mierolainen kirjoitti...

Okei. Nyt kun kävin uudelleen katsastamassa paitoja, ihan hienojahan siellä oli. Jos noista pitäisi valita, taitaisi osua mulle parhaiten ne Desing by Humansin paidat. Niissä oli vähän samaa kuin peräti Toolin Lateraluksen kannessa.