sunnuntai 25. marraskuuta 2007

Digihirpit

Mä en YMMÄRRÄ, miten mun digiboksi kerta toisensa jälkeen lopettaa tallentamisen kesken ohjelman! Siis niin, että ohjelman, jonka olen siis valinnut tallennettavaksi sieltä ohjelmavalikosta kaikkien taiteen sääntöjen mukaisesti, viimeiset pari minuuttia jäävät näyttämättä ja boksi sanoo vain lakonisesti että Toisto pysäytetty. No, sen mä näen, kiitos vain kovasti, mutta miksi sä teet niin? Miksi?
Muita viikon tallennussumaa purettaessa päähän joutuneita ajatuksia:
  • Milo Ventimiglian (jonka sukunimi muuten tarkoittaa suomeksi "kaksikymmentätuhatta") roolihahmon Peter Petrellin kyky on Heroesissa se, jonka mä luultavasti valitsisin kernaimmin, vaikka sen strippari-Nikin asenne onkin eniten mun mieleen. Tai siis sen Nikin kakkospersoonan.
  • kun mä katson Brothers & Sisters -sarjaa, en voi olla toivomatta syntyneeni suurperheeseen. Ja kun mä katson Armywivesia, toivoisin tulevani naiduksi kasarmialueelle. Oisko sana "yhteisöllisyys" kenenkään kielen päällä nyt?

Kivointa siinä, ettei ole enää rakennekynsiä on ehdottomasti kynsien lakkailu. Laitoin ne äsken sähkönsinisiksi, ensi viikonlopuksi suunnittelin hopeaa.

Ei kommentteja: