perjantai 11. tammikuuta 2008

Ja tuulee niin kovaa, että vesi sataa vaakasuoraan...

Mä haluaisin, ettei enää satais. Mä haluaisin olla kotona, peiton alla, juoda punaviiniä ja katsella leffoja.
Mä haluaisin, etten enää muistais. Mä haluaisin, etten enää kaipais. Mä haluaisin, etten enää näkis unia. Mä haluaisin jotain ihan uutta.
Mä haluaisin, että olisin taas hyvällä tuulella. Mä haluaisin, että osaisin taas nukkua.
Mä haluaisin, että mua kohtaan oltais lojaaleja, ja että voisin olla sellainen itsekin. Mä haluaisin, ettei mun enää tarvitsis pettyä. Mä haluaisin, ettei mun tarvitsis kyseenalaistaa. Mä haluaisin, etten joutuisi miettimään.
Mä en tiedä, voinko tehdä yhdellekään noista asioista yhtään mitään. Juuri nyt.


It's starting to wear me down,
little by little.
Feeling like a sick dog,
everything's gone wrong.
Tell me what it takes
to make it like yesterday.
One thing that is true:
I'll be waiting
If I only knew what was right
I'd do it in a second to calm down
Oh baby, when day falls night
my heart always ends up on the ground

- Danko Jones: When Will I See You

Ei kommentteja: